divendres, 27 de maig del 2011

FASE 4: AVALUACIÓ DELS RESULTATS

DATA: 24 al 30 de maig                                                  HORES: 10
1. OBJECTIUS
§          Avaluar els resultats obtinguts al llarg del procés i fases precedents.
§         Autoavaluar-se els diferents agents implicats en aquest procés (tutors, alumnes i dinamitzadors).
§         Valorar evolució dels 2 alumnes que tenen un seguiment des de l’EAP.
§         Realitzar reunió trimestral amb les famílies i traspàs d’informació.
§         Promoure xerrades educatives per a les famílies (mossos d’esquadra)


En aquesta última fase el que pretenc és fer una avaluació dels resultas obtinguts amb les actuacions relitzades a les fases precedents. Mitjançant l’us de qüestionaris autoavaluatius, he pretès recollir les avaluacions dels diferents agents implicats en aquest pla de treball, com són l’alumnat, el professorat i els dinamitzadors de pati.

També cal dir que dues de les actuacions previstes per aquesta fase al final no es podran dur a terme, si més no una d’elles dins el període marcat en el pla de treball:

·         Quan a la xerrada per a les famílies, després de parlar amb els mossos d’esquadra, vam acordar fer-la el curs vinent doncs, d’una banda, per qüestions d’agenda ens era complicat trobar un dia que ens anès a tots bé. A més a més, els temes que ells tenen per treballar amb els pares els tenien seleccionats per cursos i temàtiques i, la xerrada sobre el bullyng la tenen contemplada a 4t de l’ESO.

·         Quan a la realització de la reunió trimestral amb les famílies, es realitzarà una mica més endavant (a la segona setmana del mes de juny, acordat aiixí tamé amb la directora del centre) i no dins del període de realització del pràcticum tal i com havia planteja, doncs estem començant a realitzar els examens del 3r trimestre i encara no tenim dades suficients (vaja, les notes de la majoria de matèries) com per convocar-los i fer una reunió i comentar globalment els aspectes acadèmics i de convivència dels seus fills i filles, tant a nivell individual com de grup.

La resta d’actuacions, bàsicament lligades a l’avaluació del procés de millora de l’alumnat quan a la millora de les habilitats socials i en la resolució de conflictes, s’estan duent a terme seqüencialment. Mitjançant les coordinaciona establertes amb el professorat i sobretot amb els tutors, anem valorant el progrés de l’alumnat. Amb els tutors, després de la realització d’activitats de tutoria fem una valoració sobre la seva utilitat per l’assoliment dels objectius marcats, la participació i aprtacions de l’alumnat, i en porto un seguiment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada